بهینه سازی سایت برای Market Trend Adaptation
9 روش بهینهسازی سرعت سایت نکات کلیدی بالا بردن سرعت سایت شرکت نرم افزاری فیدار سئو تبریز
Google Discover به محتوای چندرسانهای، از جمله ویدیوها و تصاویر باکیفیت، اهمیت میدهد. با استفاده از این نوع محتوا، میتوانید شانس بیشتری برای جلب توجه کاربران داشته باشید و در نتیجه سئو و رتبهبندی خود را بهبود بخشید. استفاده از فرمهای تعاملی مانند نظرسنجیها یا فرمهای تماس میتواند باعث افزایش تعامل کاربران با محتوا شود و به جمعآوری دادههای ارزشمند کمک کند. وجود نظرات میتواند منجر به جلب توجه بیشتر در شبکههای اجتماعی و پلتفرمهای دیگر شود. زمانی که کاربران نظرات جالبی را در وبلاگ شما مشاهده کنند، ممکن است آنها را در شبکههای اجتماعی به اشتراک بگذارند، که میتواند ترافیک بیشتری به سمت سایت شما جذب کند. تصاویر اورجینال معمولاً در شبکههای اجتماعی بیشتر به اشتراک گذاشته میشوند.
این کار به موتورهای جستجو کمک میکند تا ساختار وبسایت شما را بهتر درک کنند و اعتبار محتوای شما را افزایش دهند. بیش از ۹۰٪ از تجربیات آنلاین با جستجو در موتورهای جستجو آغاز میشود و گوگل با داشتن بیش از ۸۰٪ سهم بازار، بازیگر اصلی در این عرصه است. کاربرانی که به دنبال خدمات، محصولات یا اطلاعات هستند، معمولاً به صفحات اول گوگل مراجعه میکنند و بسیاری از آنها حتی به نتایج پایینتر از صفحه اول نگاه نمیکنند. بنابراین، اگر سایت شما در صفحه اول گوگل قرار نداشته باشد، به احتمال زیاد بازدیدکنندگان و مشتریان بالقوه خود را از دست خواهید داد. سئو یا بهینهسازی موتورهای جستجو (SEO) مجموعهای از تکنیکها و روشهایی است که به شما کمک میکند تا سایتتان در نتایج جستجو بالاتر ظاهر شود. گوگل به دنبال سایتهایی است که بهترین و مرتبطترین اطلاعات را به کاربران ارائه میدهند.
تصور کنید وارد یک سایت شدید و 2000 کلمه توضیحات درباره آن محصول وجود دارد، اما سایت دیگر تمام خصوصیات مورد نیاز شما را در یک اینفوگرافیک چشمنواز جمع کرده است. شما کدام را میپسندید؟ خواندن 2000 کلمه وقتگیر یا دیدن یک اینفوگرافیک تر و تمیز! گوگل میگوید کاربران من باید در کسری از ثانیه به چیزی که میخواهند برسند. در این مثال، اینفوگرافیک، خواستههای مخاطب را برطرف میکند و باعث جذبش میشود. طبق گفته وبسایت بافر، طول ایدهآل یک پست محتوایی، 1600 کلمه است اما این تعداد یک اصل ثابت نیست.
بنابراین، اگر میخواهید وبسایت و کسبوکارتان موفق شوند، فرآیند بهینهسازی نرخ تبدیل (CRO) را شروع کنید. چتباتها میتوانند به شما کمک کنند تا با کاربران به صورت مستقیم ارتباط برقرار کنید و به سوالات و مشکلات آنها پاسخ دهید. بهینه سازی محتوا و کلمات کلیدی اساسیترین عناصر برای بهبود جایگاه یک وبسایت در نتایج جستجوی گوگل است. در این راستا، در تدوین محتوا بهتر است از کلمات کلیدی مرتبط با موضوع استفاده کرده و آنها را به طور طبیعی در جملات جای دهیم. همچنین، توجه به ساختار و سلسلهمراتب مطالب به منظور فهم آسان توسط خوانندگان و موتورهای جستجوی گوگل ضروری است. افزودن لینکهای داخلی به صفحات مرتبط در وبسایت شما و همچنین لینکهای خارجی به منابع معتبر میتواند به بهبود سئو کمک کند.
کاربر مقاله را میخواند؛ در انتهای مقاله بخشی را در نظر گرفتهاید تا به کاربران خود هدیه رایگانی بدهید. این هدیه میتواند کتابچهٔ الکترونیکی مرتبط با کفش دو یا مثلاً یک اینفوگرافیک مفید و کاربردی در این باره باشد. مشاوران دیجیتال مارکتینگ به طیف گسترده ای از ابزارها و فناوری های CRO دسترسی دارند که برای بهبود عملکرد وب سایت طراحی شده اند. این ابزارها به ردیابی تعاملات کاربر، تولید نقشه های حرارتی و ارائه بازخورد در زمان واقعی کمک می کنند. با استفاده از این منابع، مشاوران می توانند وب سایت شما را برای حداکثر تأثیر تنظیم کنند و به نقاط درد و نقاط اصطکاک که ممکن است مانع از تبدیل شوند، بپردازند. محتوای تعاملی مانند نظرسنجیها، آزمونها و بازیها میتواند به شما کمک کند تا کاربران را به تعامل بیشتر با وبسایت ترغیب کنید و نرخ تبدیل را افزایش دهید.
کاربران و موتورهای جستجو باید محتوای یکسانی را بر روی هر دو دستگاه دسکتاپ و موبایل ببینند. این یعنی با تغییراتی که فقط هدف آنها افزایش نرخ کلیک در گوگل و یا دیگر روشهای مخفیانه بهبود سئو است، محتوا را تغییر ندهید. اعتبار خود را حفظ کنید، کاربران عاشق وبسایتهایی هستند که محتوایی پر از اطلاعات ارزشمند را به اشتراک میگذارند. بررسی عملکرد و پتانسیل بخشهای وبسایت، یکی از مؤثرترین و کارآمدترین روشها برای اولویتبندی محتوا و بهینهسازی آن است تا بیشترین مشتریان را به وبسایت هدایت کند. اما رم در یک روز ساخته نشد، و همین اتفاق برای نرخ تبدیل شما میافتد. فضای زیادی برای بهینهسازی آن وجود دارد و حتی پس از آن، میتوانید آن را دوباره و دوباره و دوباره تکرار کنید… همانطور که داستی بان و سوزی پو در مجموعه چیزهای غریبه، «این یک داستان بیپایان است» خواندند!
زیربخش ترافیک به شما امکان می دهد هم ببینید که ترافیک سایت شما از کجا می آید و به کجا می رود. CDN مخفف عبارت Content Delivery Network به معنای شبکه توزیع محتوا است. نظرات کاربران میتوانند به شما کمک کنند تا نقاط قوت و ضعف محتوای خود را بشناسید. این بازخوردها میتوانند به شما در بهبود کیفیت محتوای آینده و تولید مطالب مرتبطتر و جذابتر کمک کنند. کلمات کلیدی خود را به صورت طبیعی و منطقی در متن محتوای خود جای دهید.؛ که شامل استفاده از آنها در پاراگرافهای ابتدایی، تیترها (Heading Tags مانند H1 و H2)، و بدنه متن است.
این برنامهها میتوانند شامل امتیازدهی برای خرید، تخفیفهای ویژه، و جوایز برای ارجاع مشتریان جدید باشند. این پشتیبانی میتواند شامل پاسخ سریع به سوالات مشتریان، راهحلهای مؤثر برای مشکلات، و تضمین کیفیت محصولات و خدمات باشد. فلش برای موتورهای جستجو نامرئی است، بنابراین شما باید تا حد ممکن از آن دوری کنید. هرچه سایتهای معتبرتری به محتوای شما لینک دهند، گوگل سایت شما را معتبرتر میداند. برای آشنایی با ابزارهای چت آنلاین ایرانی، حتما مطلب «بهترین ابزارهای گفتگوی آنلاین ایرانی برای سایت» را بخوانید.
به همین دلیل استفاده از استراتژی جذب بکلینکهای باکیفیت باعث بهبود سئوی وبسایت و صفحات آن میشود. الگوریتم های موتورهای جستجو، الگوریتم های رسانه های اجتماعی و پلتفرم های تبلیغاتی دائما در حال تغییر هستند. بهروز ماندن با این تغییرات و تطبیق استراتژیهای بازاریابی دیجیتال بر این اساس، یک شغل تمام وقت است. یک مشاور بازاریابی دیجیتال تضمین می کند که کمپین های شما موثر باقی می مانند و با آخرین قوانین و دستورالعمل ها مطابقت دارند. فرآیند پرداخت یکی از مهمترین مراحل در تبدیل بازدیدکنندگان به مشتریان است. اطمینان حاصل کنید که فرآیند پرداخت ساده و سریع است و کاربران میتوانند به راحتی خرید خود را انجام دهند.
تعداد مصرف کنندگانی که از چت آنلاین استفاده می کنند به لطف سرعت این روش در مقایسه با دیگر کانال های ارتباطی نظیر ایمیل یا تماس تلفنی هر سال در حال افزایش است. قواعد معمول بازاریابی درونگرا اینجا هم کارآمده، بنابراین شما به کپی خوب، تصاویر و المانهای گرافیکی درگیرکننده و پیشنهادی متقاعد کننده نیاز دارین تا کمپین ریتارگتینگتون عملکرد خوبی داشته باشه. شما میتونین باتهای چت رو طوری تنظیم کنین تا مثلا اگر کاربری بیشتر از 1 دقیقه در صفحه حضور داشت، پیشنهاد پشتیبانی و پاسخ به سوالاتش رو ارائه بدین. نکته مهم اینه که به دنبال راهی باشین که اصطکاک موجود در فرآیند فروشتون رو کم کنه. شما میتونین از انواع مختلف بنر پاپ آپ استفاده کنین که به نوع پیشنهادتون بستگی داره. به گزارش هاب اسپات، بنرهای slide-in box در بخش بلاگ 192 درصد نرخ کلیک و 27 درصد ثبت نام یا ارسال اطلاعات بیشتری نسبت به یک CTA معمولی در انتهای بلاگ پست داشتن.
البته تعیین بودجه برای تبلیغات به سیاستهای کسب و کار و دیگر عوامل نیز بستگی دارد. بعضی کسبوکارها به اختصاص بودجه بیشتری برای تبلیغات نیاز دارند و این مقدار میتواند افزایش یابد. برای مثال کسبوکارهای مرتبط با خردهفروشی که بازی بسیار گسترده و رقبایی بسیار زیاد در پیش روی خود دارند. شما فقط باید برای نوشتن یک محتوای سئوشده و البته منحصر به فرد و باکیفیت، هزینهای پرداخت کنید که از نظر بودجه در مقایسه با انواع تبلیغات نمایشی، بسیار ارزانقیمتتر است. یک مشاور بازاریابی دیجیتال میداند که وقتی صحبت از بهینهسازی نرخ تبدیل به میان میآید، یک اندازه برای همه مناسب نیست. آنها تجزیه و تحلیل عمیقی از مخاطبان هدف شما انجام می دهند، ترجیحات، نقاط دردناک و رفتار آنلاین آنها را شناسایی می کنند.
نشاندهنده تعداد افرادی است که پس از ورود به صفحه وبسایت بدون تعامل آن را ترک میکنند. برای بهینه سازی، باید بدانید که مشتریان کجا میروند و چه عناصری نیاز به بهینه سازی دارند. با افزایش درصد بازدیدکنندگانی که خرید میکنند، میتوانید بدون صرف هزینه بیشتر برای تبلیغات یا بازاریابی، درآمد بیشتری کسب کنید. ممکن است یک بودجه بازاریابی ماهانه برای حفظ حجم ترافیک خود داشته باشید. اگرچه قراردادن CTA در بلاگ پست راهکار خوبیه، اما بعضی وقتا این دکمهها نمیتونن نظر بازدیدکنندهها رو به اقدامی که مدنظر دارین جلب کنن. کوری بنر یک پدیده واقعی در حوزه تبلیغات به حساب میاد و بازدیدکنندههایی که دچار اون هستن معمولا اطلاعاتی که در قالب بنر ارائه میشن رو نادیده میگیرن.
سپس به ازای ورودی یکسان، نرخ تبدیل این دو صفحه را با هم مقایسه کنید تا ذائقه و سلیقه کاربر دستتان بیاید. وقتی سلیقه کاربر را بفهمید میتوانید نرخ تبدیل همه صفحات سایت خود را بهبود ببخشید. از یاد نبرید که سئو نیازمند جستجوی کاربران در موتورهای جستجویی مانند گوگل است و مشتریان بالقوه شما فقط زمانی درباره محصول یا خدمتی جستجو میکنند که از آن آگاهی داشته باشند. اولین چیزی که باید در هنگام بهینه سازی نرخ تبدیل بررسی کنید، زمان بارگذاری وب سایت شما است. این مدت زمانی است که سایت به طور کامل همه عناصر (متن، تصاویر و ویدیوها) را بارگیری می کند. نرخ تبدیل (CRV) یکی از معیارهای کلیدی است که توسط تیم های بازاریابی برای اندازه گیری اثربخشی کمپین های پولی، وب سایت ها، صفحات فرود، فرم های تولید سرنخ و غیره استفاده می شود.
شما همچنین میتوانید از ویژگیهای بهبود عملکرد مانند پیشبارگذاری DNS، پیشاتصال، میزبانی کد Google Analytics از سایت خود و موارد دیگر بهرهمند شوید. NitroPack بیشتر از یک پلاگین عملکرد وردپرس است؛ این یک پلتفرم کامل بهینهسازی سرعت است. عاشق این هستم که شامل ویژگیهایی است که معمولاً نیاز به نصب چند پلاگین اضافی دارند. برای مثال، نیازی به پلاگین بارگذاری تنبل یا بهینهسازی پایگاهداده جداگانه نخواهید داشت—این ویژگیها در خود پلاگین وجود دارند. استفاده از چتباتها یا خدمات پشتیبانی آنلاین میتواند سرعت پاسخگویی را افزایش دهد و رضایت مشتریان را بیشتر کند. مشتریانی که از پشتیبانی و خدمات پس از فروش خوب برخوردار میشوند، احتمالاً دوباره به کسبوکار شما بازخواهند گشت.
ابزارهای دیجیتال مارکتینگ آیندهنگر، تکنولوژیهای نوینی هستند که به کسبوکارها کمک میکنند تا استراتژیهای بازاریابی خود را به صورت هوشمندتر و هدفمندتر اجرا کنند. این استراتژیها و تکنولوژیها به شما کمک میکنند تا با تغییرات سریع بازار همراه شوید، تجربه کاربری بهتری ارائه دهید و برند خود را در دنیای رقابتی متمایز کنید. اگر سایت شما سریع بارگذاری نشود یا پیدا کردن اطلاعات دشوار باشد، آن کاربر به سرعت سایت شما را ترک میکند و به سراغ سایت دیگری میرود. بهتر است تمام صفحات مهم و باارزش سایت ریسپانسیو (Responsive) و دوستدار موبایل (Mobile Friendly) باشند. اینگونه خیالتان راحت میشود که هیچ کاربر موبایلی از سایت شما ناراضی نخواهد بود و احتمال تبدیل شدن او از مخاطب به مشتری بسیار بالاست. میتوانید با ابزار Mobile Friendly Test صفحات خود را از نظر ریسپانسیو و دوستدار موبایل بودن بررسی کنید.
با توجه به افزایش استفاده از دستگاههای موبایل برای مرور وب، بهینه سازی وبسایت برای موبایل از اهمیت بالایی برخوردار است. اطمینان حاصل کنید که وبسایت شما به خوبی در دستگاههای موبایل نمایش داده میشود و کاربران میتوانند به راحتی با آن تعامل کنند. آزمون A/B یک روش برای مقایسه دو نسخه از یک صفحه وب است تا بررسی شود کدام نسخه نرخ تبدیل بالاتری دارد. این آزمون به شما امکان میدهد تا تغییرات کوچک را در وبسایت اعمال کنید و تأثیر آنها را بر رفتار کاربران اندازهگیری کنید. CRO به شما کمک میکند تا بدون نیاز به افزایش ترافیک، بهرهوری وبسایت را بهبود بخشید. این کار منجر به افزایش درآمد، کاهش هزینههای جذب مشتری و بهبود تجربه کاربران میشود.
وقتی صحبت از پشتیبانی درجه یک از مشتری می شود، چت زنده ابزاری ضروری است که باید جزو امکانات خود داشته باشید. به این ترتیب خواهید توانست با ارائه راه حل های سریع برای سؤالات مشتریان، افزایش نرخ تبدیل با نرم افزار چت آنلاین و در نتیجه افزایش درآمد را تجربه کنید. مطالعات نشان داده است كه افزایش نرخ تبدیل با استفاده از نرم افزار چت حدود 30٪ است. با بهبود محتوا و استراتژی کلمات کلیدی، سایت شما نه تنها جذابیت بالایی برای کاربران دارد بلکه به عنوان یک منبع ارزشمند در نتایج جستجو نیز شناخته میشود. این اقدامات نقش حیاتی در بهبود رتبهبندی سایت شما در موتورهای جستجو دارند و به شما کمک میکنند تا در صفحه نخست نتایج جستجو ظاهر شوید.
با استفاده از ابزارهای مختلف مانند Google Analytics، میتوانید بفهمید که کاربران چگونه با وبسایت شما تعامل دارند. برای دستیابی به نرخ تبدیل بهتر، لازم است نکات کلیدی برای بهبود نرخ تبدیل در وبسایتها را رعایت کنید. این نکات به شما کمک میکنند تا با بهینهسازی تجربه کاربری و ارائه خدمات و پیشنهادات جذاب، کاربران را به انجام اقداماتی که به دنبال آن هستید ترغیب کنید. بهینه سازی نرخ تبدیل یا CRO به شما کمک میکنه تا با اصلاح مشکلات موجود در فرآیند فروش، تبلیغات و محتوای وب سایتتون، نرخ تبدیل رو بالا ببرین و به سرنخها، مشتریان و حامیان برند بیشتری دسترسی پیدا کنین. بهینهسازی محتوای برای ارتباط کلمات کلیدی در سئو، به معنای ایجاد محتوایی است که بهطور دقیق و کامل با کلمات کلیدی مرتبط با جستجوهای کاربران همخوانی داشته باشد.
در این مقاله با مفهوم محتوای سئو شده آشنا میشوید و چند راهکار خوب برای تولید محتوای سئو شده یاد میگیرید. بازدید از وبسایت، مرحله اول ورود کاربر به قیف فروش در سایت است اما این تنها چیزی نیست که شما میخواهید. بهینهسازی وبسایت برای بهبود سئو و نرخ تبدیل، نیازمند فهمیدن تجربه کاربر در سایت شما است. بدین منظور باید بفهمید که کاربران چطور با وبسایتتان ارتباط برقرار میکنند، چقدر بر روی دکمههای فراخوانی به عمل (کال تو اکشن) کلیک میکنند و در کل، وقتی در وبسایت شما هستند چگونه از آن استفاده میکنند. بعد از اینکه کاربر در لیست ایمیل شما ثبتنام کرد میتوانید ایمیلهای حاوی کد تخفیف، یا بعضی مشوقها برای برگشت دوباره به وبسایت برای وی ارسال کنید. یا اینکه آز آنها بخواهید در شبکههای اجتماعی، شما را دنبال کنند، مقالات بلاگ وبسایت را مطالعه کنند و یا از صفحات محصول بازدید کنند.
فرقی نداره کسب و کارتون چقدر کوچک یا بزرگه، در نهایت شما قصد دارین بازدیدکننده ها رو به سرنخهای با کیفیت، مشتری و حامیان برند تبدیل کنین و این کار رو به موثرترین، تاثیرگذارترین و مطمئن ترین روش انجام بدین. هنگامی که کاربر به یک وب سایت دسترسی پیدا می کند، روشی که در آن جابجایی می کند می تواند در تجربه کلی او موثر باشد. همچنین برای مشتری مفید است که ببیند دقیقاً در کجای سایت بیشترین ترافیک می رود تا منابع بیشتری را به آنجا هدایت کند. نقاط جریان، مراحل یا کلیکهای خاصی در سفر کاربر هستند که میخواهید آنها را پیگیری کنید. اگر در سرعت بخشیدن به وبسایت خود مشکل دارید، تنها یکی از این پلاگینهای عملکرد وردپرس میتواند بهطور چشمگیری زمان بارگذاری صفحات شما را بهبود بخشد.
در دنیای دیجیتال مارکتینگ، برخی از برندها با استفاده از ابزارها و استراتژیهای نوآورانه به موفقیتهای چشمگیری دست یافتهاند. با استفاده درست از این نکات میتوانید در رتبهبندی وبسایت خود تاثیر بسزایی داشته باشید. تیبا بلاگ در تلاش است تا با آموزش های ساده و کاربردی بتواند نیاز روزانه مخاطبان در فضای وب را برطرف کند. از ویدئوهای جذاب و مفید برای معرفی محصولات و خدمات خود استفاده کنید و کاربران را به خرید ترغیب کنید. مشتریان معتقد هستند که با استفاده از چت وبسایت سوالات آن ها سریعتر پاسخ داده شده است و بهره وری از گفتگوی زنده به عنوان یک روش ارتباطی، عالی و بی دردسر است.
به کمک نرم افزار اتوماسیون مارکتینگ، شما میتونین جریانهای کاری خودکارسازی شده رو برای تیمهاتون ایجاد کنین. مثلا با این نرم افزارها میشه ارسال ایمیل ها رو به یک فرآیند خودکار تبدیل کرد. سرنخ ها میتونن با یک کلیک قرار ملاقات با کارشناسان فروش رو تنظیم کنن. وقتی سایت شما لینکهای معتبر و با کیفیت به دیگر وبسایتها داشته باشد، اعتبار و رتبهی آن در موتورهای جستجو به شدت افزایش مییابد. لینکها علامتی از اعتبار و ارتباط با دیگر منابع معتبر در دنیای وب هستند. ویژگی Page Inspector Flowpoint AI یک ابزار فوق العاده مفید برای اطمینان از بهینه سازی صحیح سایت و محتوای آن است.
به عنوان مثال، ارسال ایمیلهای تبلیغاتی یا پیشنهادات ویژه بر اساس خریدهای قبلی مشتری میتواند باعث افزایش ارتباط و رضایت مشتری شود. یکی از مؤثرترین روشها برای جذب و حفظ مشتری، شخصیسازی تجربه کاربری است. برندها به دنبال ایجاد تجربههای تعاملی و جذاب برای مشتریان خود هستند تا آنها را در فرآیند خرید مشارکت دهند. باید اطمینان حاصل کنید که سرعت بارگذاری وبسایت بر روی دستگاههای موبایل و دسکتاپ بالا است و به حد کافی بکلینک دریافت کردهاید (البته بکلینک باکیفیت و نه هر بکلینکی از وبسایتهایی که بیکیفیت هستند). اما آیا ما می توانیم اطلاعات ارزشمندی را از این تعداد فیلد دریافت کنیم؟ یا باید اعتراض کنیم و هر تعداد فیلد را برای دریافت اطلاعات لازم اضافه کنیم؟ آیا میانگین طلایی وجود دارد؟ پاسخ بله است!
کم یا زیاد بودن این درصد به شما کمک میکند تا تصمیم بگیرید که بیشتر روی این کاربران و تبدیل آنها به مشتری واقعی تمرکز کنید یا روی افزایش ورودی گوگل کار کنید. آنالیز دادهها از این نظر میتواند به شما کمک کند تا بفهمید که وبسایت شما در چه بخشهای نقطه قوت دارد و در چه زمینههایی نیازمند کار بیشتر است. به کمک 8 مرحله زیر میتوانید وبسایت خود را برای سئو، بهینهسازی کنید. سپس بعد از جذب کاربر از طریق سئو، با تمرکز روی افزایش نرخ تبدیل، میتوانید محتوای فعلی خود را آپدیت کرده و یا محتوای جدیدی را منتشر کنید. مانند تمام کسب و کارها شما هم میخواهید نرخ تبدیل خود را بالاتر ببرید.
پشتیبانی ۲۴ ساعته به کاربران اطمینان میدهد که در صورت بروز مشکل یا سوال، پاسخگوی آنها هستید و این امر میتواند به بهبود نرخ تبدیل کمک کند. برای کسبوکارها، نرخ تبدیل مانند معیاری برای موفقیت و سودآوری محسوب میشود و به وضوح نشان میدهد که سایت یا کمپین شما تا چه اندازه توانسته است کاربران را متقاعد کند تا از بازدیدکننده به مشتری تبدیل شوند. به همین دلیل، بهینهسازی نرخ تبدیل یا Conversion Rate Optimization (CRO) از جمله موضوعات اساسی است که برای دستیابی به موفقیت پایدار باید به آن توجه کرد. صفحه قیمت در هر وب سایت برای خیلی از بازدیدکنندها میتونه یک نقطه مثبت یا منفی باشه. بهینه سازی نرخ تبدیل کمک میکنه تا یک صفحه قیمت بازدیدکنندهها رو به مشتری تبدیل کنه.
خرید دوره آموزش سئو کلاه خاکستری